חיפוש באתר

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

    להורדת קובץ שאלות נפוצות לחצו כאן

    1. איך ניתן להירשם לחוגים?

    ת: ניתן להירשם דרך אתר המנהל הקהילתי (חפשו בגוגל: מנהל קהילתי בית הכרם). נכנסים ל"אגף חוגים", בוחרים את החוג הרצוי, ואת הקבוצה המתאימה לכם לפי הגיל הימים והשעות. לוחצים על הרשמה, מכניסים את הפרטים (יש לוודא שכל שדה שמסומן בכוכבית אדומה מלא, כולל כתובת מייל שאליה ישלח אישור הרשמה), ממלאים הצהרת בריאות, מכניסים פרטי תשלום ולוחצים שלח. אם המייל שהקלדתם תקין אתם אמורים לקבל אישור הרשמה.
    במידה והקבוצה מלאה, תקבלו הודעה על כניסה לרשימת המתנה.

    2. נרשמתי דרך האתר, איך אדע שההרשמה שלי התקבלה?

    ת: אם הקלדתם מייל תקין בטופס ההרשמה המקוון, אתם אמורים לקבל אישור הרשמה למייל שלכם במהלך השעות הקרובות. במידה ולא קיבלתם מייל אישור כזה, תוכלו ליצור קשר עם המזכירות כדי לוודא את הרשמתכם.

    3. האם ניתן להירשם לחוגים טלפונית?

    ת: לא. ההרשמה חייבת להתבצע דרך האתר בחתימה על הסכם דיגיטלי או בהגעה פיזית למזכירות וחתימה על טפסים. לא תתאפשר הרשמה טלפונית לחוג.

    4. האם חייבים לספק פרטי כרטיס אשראי כדי להירשם דרך אתר האינטרנט?

    ת: כן. אין אפשרות להירשם לחוג (אפילו לניסיון) ללא הכנסת פרטי תשלום תקינים. במידה ותרצו לשלם באמצעות הוראת קבע בנקאית/שיקים, יש להגיע למנהל ולהירשם דרך המזכירות בתוספת דמי רישום בסך 30 ₪. 

    בתשלום בהוראת קבע בנקאית תתבקשו להחתים את הבנק על טופס במקרה ואין לכם הוראת קבע קיימת ופעילה במנהל הקהילתי. 

    בתשלום בשיקים תתבקשו לתת שיקים דחויים עבור כל שנת הלימודים, אין אפשרות להגיע בכל חודש ולתת המחאה נפרדת.

    5. מהי מדיניות הביטולים?

    ת: בקשות לביטול חוג יש להגיש מראש ובכתב בלבד למזכירות המנהל הקהילתי (אפשרי לשלוח בקשת ביטול דרך פקס או מייל בציון שם המשתתף והחוג). 

    את בקשת הביטול יש להגיש עד ה-20 לחודש עבור החודש שלאחריו. 

    לא יאושרו ביטולים בטלפון או בבקשות שמועברות דרך המדריכים!

    לא יתקבלו בקשות לביטולים לגבי חודשי הפעילות אפריל, מאי ויוני 2024. המועד האחרון לביטול השתתפות הוא 20.3.24 

    6. אני רוצה לשלם בהוראת קבע בנקאית/שיקים אך לא ניתן בהרשמה דרך האתר- מה אפשר לעשות?

    ת: אין אפשרות להירשם לחוג דרך האתר (אפילו לניסיון) ללא הכנסת פרטי כרטיס אשראי תקינים. 

    במידה ותרצו לשלם באמצעות הוראת קבע בנקאית/שיקים, יש להגיע פיזית למנהל הקהילתי ולהירשם דרך המזכירות בתוספת דמי רישום בסך 30 ₪. 

    בתשלום בהוראת קבע בנקאית תתבקשו להחתים את הבנק על טופס הרשאה במקרה ואין לכם הוראת קבע קיימת ופעילה במנהל הקהילתי. 

    גם במקרה וקיימת לכם הוראת קבע בנקאית פעילה משנים קודמות, תתבקשו להגיע למנהל ולחתום על טפסי רישום וכן לשלם את דמי הרישום.

    בתשלום בשיקים תתבקשו להעביר שיקים דחויים עבור כל שנת הלימודים (ספטמבר-יוני בחוגי ילדים/ ספטמבר- יולי בחוגי מבוגרים), אין אפשרות להגיע ולתת שיק בכל חודש.



    7. האם אפשר להגיע לשיעור ניסיון?

    ת: לא ניתן להגיע לשיעורי ניסיון ללא הרשמה מראש באתר האינטרנט או דרך המזכירות. 

    יש להירשם ולספק אמצעי תשלום בעת ההרשמה, לאחר אישור ההרשמה ניתן להגיע לשיעור אחד כניסיון.*

    שימו לב להגיע לשיעור הסמוך לתאריך ההרשמה שלכם - רק הוא יוכל להיחשב כשיעור ניסיון, אל תחכו לשיעור הבא אחריו. 

    במידה ולאחר השיעור הראשון תחליטו להמשיך בחוג, נחייב אתכם עבור כל השיעורים באותו החוג אליהם הגעתם באותו החודש, כולל שיעור הניסיון.

    במידה ולא תרצו להמשיך בחוג לאחר שיעור הניסיון, יש להעביר למזכירות בקשת ביטול בכתב דרך מייל, לא יאוחר מתחילתו של השיעור העוקב לשיעור שאליו נרשמתם. 

    אם הוגשה בקשת ביטול כאמור לאחר השיעור שאליו הגעתם כניסיון, לא תחויבו בגין שיעור זה.

    במידה ולא תתקבל בקשת ביטול כאמור, נראה בכם כמי שנרשמו לחוג גם אם לא תמשיכו להגיע אליו, ותחויבו בגין השיעורים.

    שימו לב: המדריכים קיבלו הוראה לא להכניס לחוג ילד ששמו לא כתוב ברשימות המשתתפים. אנא הימנעו מאי נעימות והירשמו דרך האתר לפני שאתם מגיעים.

    8. אני רוצה להירשם לשיעור ניסיון ביותר מחוג אחד, האם עלי להירשם לכל החוגים אליהם ארצה להגיע?

    ת: כן.

    9.נרשמתי דרך האתר, אבל לא נותר מקום בקבוצה והועברתי לרשימת המתנה, מה זה אומר? 

    ת: במקרים בהם הקבוצה כבר מלאה, פרטיכם נקלטו אך נכנסתם לרשימת המתנה לחוג. ברגע שיתפנה בקבוצה אליה נרשמתם מקום, אנו ניצור עמכם קשר כדי להודיע לכם על האפשרות להירשם לחוג. לא יבוצע חיוב בכרטיס האשראי שלכם עד שניצור איתכם קשר ונקבל מכם אישור להוספתכם לקבוצה.

    10. המדריך אישר לי להירשם לפעם אחת בשבוע אך לא קיימת באתר האינטרנט אפשרות להירשם ליום אחד בלבד בשבוע בחוג שלו, אלא רק לפעמיים בשבוע, מה עושים?

    ת: כדי להשתתף בחוג המוצע פעמיים בשבוע רק ביום אחד, יש לבקש אישור ממדריך החוג או רכז החוגים ולדאוג שיעדכן בכך את המזכירות. לאחר קבלת אישור, יש להירשם דרך האתר לחוג הרצוי, לקבוצה בה קיים היום המתאים לכם. לאחר הרישום באתר, יש להתקשר למזכירות/ לשלוח מייל ולבקש לשנות את הרישום ליום אחד בלבד תוך ציון היום בו אושר לכם להגיע. המזכירות תעדכן את הרישום כך שתשלמו רק עבור שיעור אחד בשבוע.

    11. הילד שלי צעיר מהגילאים שמפורסמים באתר עבור חוג מסוים אבל הוא מאוד בוגר לגילו, האם אוכל לרשום אותו לחוג בכל זאת?

    ת: לא. אין אפשרות לרשום ילד צעיר מידי לקבוצה שלא מתאימה לגילו. על סמך ניסיון העבר אנו רואים שקשה גם לילדים וגם למדריכים להתמודד עם המצב והילד עשוי לחוות תחושת כישלון שתלווה אותו. אנא רשמו את ילדיכם לקבוצה המתאימה לגילם.

    12. האם יש אפשרות להוסיף את הילד/ילדה שלי לקבוצה למרות שהיא כבר מלאה וסגורה? כל החברים/ חברות שלו/ה כבר רשומים והוא היחיד שלא נכנס, מה אפשר לעשות?

    ת: לא. במידה והקבוצה מלאה אין באפשרותנו לחרוג ממכסת הילדים שנקבעה לקבוצה. אנו מקפידים על הנחיה זו במיוחד השנה עקב הגבלות הקורונה. במידה ועדיין תרצו להירשם לקבוצה שהתמלאה, תוכלו להשאיר את פרטיכם ברשימת המתנה ובמידה ויתפנה מקום ניצור עמכם קשר.

    13. לא ראיתי אפשרות לקבל הנחת אזרח ותיק בהרשמה דרך האתר, איך ניתן לקבל הנחה כזו?

    ת: כדי לקבל הנחת אזרח ותיק יש להירשם דרך האתר לקבוצה הרצויה, שימו לב שהמחיר שיופיע בשורת התשלום הוא מחיר ללא הנחת אזרח ותיק. לאחר ההרשמה, יש ליצור קשר עם מזכירות המנהל הקהילתי בטלפון/מייל ולעדכן שאתם אזרחים ותיקים. ברגע שתתקבל הבקשה לקבלת הנחה במזכירות והפרטים יאומתו, תעודכן לכם הנחה במערכת שלנו ותחויבו בהתאם.

    14. האם יש הנחות מיוחדות שניתן לקבל?

    ת: אין הנחות מיוחדות שניתן לקבל מעבר להנחת אזרח ותיק בהצגת תעודת אזרח ותיק/ תעודת זהות. במקרים פרטניים ניתן למלא טפסי הנחה שיוגשו לוועדת הנחות. ניתן להוריד טפסי הנחה מהאתר או לקבלם במזכירות, יש לצרף את כל המסמכים המבוקשים לטופס ההנחה. הוועדה תבחן כל מקרה לגופו.


     

    צרו קשר:
    המחלקות שלנו:
    פעילויות:
    תוכן מרכזי:
    מתנסנט חוגים הצהרת נגישות