חיפוש באתר

הודעה דחופה!!!


קבוצת "להציל את בית הכרם" 
savebeithakerem@gmail.com 
טל': 02-5020721


14.2.2019

 

הודעה דחופה!!!

המאבק למען דמותה של בית הכרם ונגד תכנית מתאר 16000

השלב הקריטי!

  • תכנית המתאר, שזכתה לביקורת קטלנית מצד אדריכלים ומתכננים, תהפוך את בית הכרם משכונת גנים ירוקה ופסטורלית לשכונה צפופה, פקוקה, רועשת ומזוהמת, ותפגע קשות באיכות החיים, בבריאות, בטיחות ובערך הרכוש של תושבי השכונה.
  • קבוצת התושבים "להציל את בית הכרם" והמינהל הקהילתי נאבקים למעלה משנתיים למען תכנית טובה יותר.

שריינו את התאריכים! Save the date

# כנס חירום של תושבים לקראת הדיון בוועדה המחוזית:

בבית הוועד, יום ראשון 24.2.2019 בשעה 20:30 בכנס יוצג מידע חשוב לקראת ההופעה בדיון בוועדה, והקו הכללי של ההתנגדות. אם אתם מתנגדים לתכנית, בין אם הגשתם התנגדות לתכנית או לא, חשוב מאוד שתגיעו לכנס (כמובן גם לוועדה).

 

# דיון מכריע בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה

      בימים ג' ד' ה' 5-6-7/3/2019  שעות 08:30 עד 18:30      באולם הישיבות של הוועדה המחוזית, רח' שלומציון המלכה 1, ירושלים      (בניין משרד הפנים/רשות האוכלוסין)      היומיים הראשונים מוקצים בעיקר להשמעת התנגדויות התושבים, ואח"כ יושמעו תשובות         העירייה להתנגדויות, ותגובותינו לתשובות העירייה (יש להיערך לאפשרות שהדיונים יתארכו        מעבר לשעת הסיום).      לפני הדיון יוחלט אם הוועדה מאשרת את התכנית כפי שהיא, פוסלת אותה (לא סביר) או        שולחת אותה לתיקונים.

הדיון נקבע בהתראה קצרה, בניגוד לסיכומים שלנו עם העירייה, ובטרם הושלם ההליך התיקונים שעליהם הוסכם עם העירייה. בנוסף, האדריכל שהיה אמור להוביל מטעמנו את תהליך תיקון התכנית, חלה ופרש מייצוגנו בסוף דצמבר, וטרם מצאנו לו מחליף. עו"ד רפי אטינגר ממשיך לייצגנו ויוביל את ההתנגדות בוועדה.

חשוב מאוד שגם אתם, אם התנגדתם לתכנית, תופיעו ותאמרו את דברכם. וגם אם לא הגשתם התנגדות פורמלית בזמנו, לנוכחות גדולה של תושבים יש משמעות רבה!

אם צביון שכונתנו יקר לכם, חשוב מאוד שתגיעו!

נוכחותכם חיונית!

 

 

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות